E passeggiate cù i cani in invernu ùn sò micca sempre piacevuli, soprattuttu quandu u tempu peghju. È ùn importa micca quantu fretu si sente, u vostru cane hà sempre bisognu di eserciziu durante l'invernu. Tutti i cani anu in cumunu u bisognu di esse prutetti durante e passeggiate invernali. Allora, chì duvemu fà quandu passemu i nostri cani in invernu, eccu alcuni cunsiglii.
Mantene u corpu di u vostru cane caldu
Ancu s'è certe razze di cani (cum'è l'Alaskan Malamute, i Husky è i Pastori Tedeschi) sò perfettamente adatte per avventurassi in a natura fredda, i cani chjuchi è i cani à pelu cortu saranu più sicuri è più comodi cù una giacca o un maglione per prutegeli da l'elementi.
Ricurdatevi chì i cuccioli è i cani anziani sò assai più sensibili à u fretu perchè i so corpi ùn ponu micca regulà bè a so temperatura. Mantene l'animali cù queste cundizioni in casa induve hè caldu.
Aduprate sempre un guinzaglio
Un'altra cosa da tene à mente hè di ùn pruvà mai à passeggiallu in invernu senza guinzaglio. U ghjacciu è a neve in terra ponu rende difficiule quandu u vostru cane si perde, hè difficiule per ellu truvà a strada di ritornu in casa per via di u ghjacciu è di a neve. È una visibilità limitata pò rende difficiule per l'altri di vedevi. Duvete aduprà un guinzaglio retrattile per cuntrullà u vostru cane è dà li più spaziu. Se u vostru cane hà a tendenza à tirà, duvete cunsiderà l'usu di un'imbracatura senza tirata, soprattuttu in u ghjacciu è a neve quandu u terrenu diventa scivolosu.
Sapè quandu hè troppu fretu
Quandu i vostri cani ùn sò micca interessati à esse fora in u fretu o in a neve, ponu dà segni più suttili chì sò scomodi. Sè i vostri cani parenu tremulà o tremulà, dà qualchì indicazione chì hà paura o esita, o prova à tirà vi in casa, ùn u furzate micca à fà a spassighjata. Per piacè, purtatelu in casa per scaldassi è pruvate à fà eserciziu in casa!
Data di publicazione: 08 dicembre 2020